Blogger


''Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα που πρέπει το μεγάλο ΝΑΙ η το μεγάλο ΟΧΙ να πούνε''
Καβάφης


«Όταν μου πειράξουν την πατρίδα και τη θρησκεία μου, θα μιλήσω, θα’ νεργήσω κι’ ό,τι θέλουν ας μου κάνουν»
(Μακρυγιάννης)


28 Αυγ 2012

Ερώτηση αναγνώστη προς το Ελληνικό κράτος και κάθε αρμόδιο!

Προς κάθε ενδιαφερόμενο. Πληρώνω ένα κράτος εδώ και 15 χρόνια. Το μόνο μου περιουσιακό στοιχείο είναι ένα παπάκι 110cc. Δεν χρωστάω σε τράπεζες, σε εφορία,
σε ιδιώτες. Δεν έχω δρόμους σωστούς να κυκλοφορώ έχω σακατέψει τη μέση μου και τον αυχένα στις λακούβες των δρόμων που με τόσα που χρεώνει ο εργολάβος για το δρόμο έπρεπε να είναι autobahn. Δεν έχω παιδεία, όσο θυμάμαι ...

τα χρόνια του λυκείου να είναι καλά ο πατέρας μου που γαμήθηκε να πληρώνει το φροντιστήριο μιας και ο μακάκας ο μαθηματικός στο σχολείο ήταν για χαβαλέ μόνο. Δεν έχω ασφάλεια, η κυκλοφορία στους περισσότερους δρόμους όλης της Ελληνικής γης είναι απαγορευτική μετά το σκοτάδι, ειδικά για γυναίκες άτομα μεγάλης ηλικίας και παιδιά, όποιος θέλει μπουκάρει στο σπίτι μας και εάν δεν τον κεράσουμε φοντανάκι μας κάνει μήνυση και οι αριστεροί δικηγόροι του με τις ευλογίες του οσφυοκαμπτικού κράτους τους δικαιώνουν. Δεν έχω υγεία, το μεγαλύτερο ποσοστό από φάρμακα και γιατρούς είναι πληρωμένο από τη τσέπη μου μιας και το σύστημα με τα ραντεβού στο ΙΚΑ είναι για γέλια και μόνο, ενώ φυσικά πληρώνω σα μαλάκας εγώ και ο εργοδότης μου τις εισφορές. Δεν έχω ανταπόδοση σε αυτά που δίνω εν ολίγοις. Από την άλλη βλέπω Άκηδες, Γιώργηδες, Αλβανούς, Πακιστανούς, Αλγερινούς, Νιγηριανούς, Ελληνάρες (να μη ξεχνάμε και τη γαμάω-φυλή μας που μέχρι σήμερα έχουμε αλβανίδα να μας καθαρίζει το σπίτι, αλβανό να μας μαζεύει τα σπαρτά, πακιστανό να μας βάζει βενζίνη κλπ) και πολλά άλλα καλά παιδιά με πλούτη, άνεση ζωής, ε και μερικές φορές στο τσακίρ κέφι να βαράνε και καμιά κουμπουριά προς τη σημαία ΜΟΥ (ναι για αυτή τη σημαία έλιωσα στον Έβρο δίπλα στο ποταμάκι, αυτή τη σημαία που μερικοί μαλάκες πρόγονοί ΜΟΥ πολέμησαν για να μην αποσταλεί) λέγοντας ταυτόχρονα πως θα με σκοτώσουν και θα με κάψουν μέσα στο σπίτι μου. Να μην ξεχάσω και τις μικροτσούτσουνες αλβανικές αδερφές που πριν μερικούς μήνες βίαζαν τις μητέρες και κόρες στα σπίτια που έκλεβαν (http://olympia.gr/2012/05/22/%CF%84%CE%AD%CF%83%CF%83%CE%B5%CF%81%CE%B9%CF%82-%CE%B1%CE%BB%CE%B2%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CE%AF-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%81%CF%81%CE%AE%CE%BA%CF%84%CE%B5%CF%82-%CE%B2%CE%AF%CE%B1%CF%83%CE%B1%CE%BD-15%CF%87/ & http://www.dealnews.gr/ellada/item/32194-%CE%95%CE%BE%CE%B1%CF%81%CE%B8%CF%81%CF%8E%CE%B8%CE%B7%CE%BA%CE%B5-%CE%B7-%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%BC%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%AC%CF%83%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%86-%CE%94%CE%B5%CE%AF%CF%84%CE%B5-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CF%86%CF%89%CF%84%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AF%CE%B5%CF%82 . Ερωτώ λοιπόν κάθε ενδιαφερόμενο. Γιατί θα πρέπει να αισθάνομαι τυχερός που έχω δημοκρατία όταν δε μπορώ να αμυνθώ μέσα στη χώρα μου και μέσα στο σπίτι μου, δε μπορώ να βρω το δίκιο μου εάν αδικηθώ από δημόσιο λειτουργό, δε μπορώ να διαμαρτυρηθώ που άνεργος πλέον πληρώνω φόρους για πέρυσι; Γιατί εν μέσω δημοκρατίας η χώρα επενδύει τόσα στην λαθροεισβολή ενώ πολεμά τις γεννήσεις Ελληνόπουλων; Γιατί θα πρέπει να μαζεύω εδώ κάθε καρυδιάς καρύδι και να μοιράζω Ελληνικές ταυτότητες, ιθαγένειες, πολιτικό άσυλο, τσάμπα περίθαλψη τη στιγμή που οι ντόπιοι δεν έχουν πρόσβαση σε φάρμακα για καρκίνο, σκλήρυνση κατά πλάκας και άλλες ωραίες αρρώστιες; Δε μπορώ να καταλάβω πως ο κόσμος γύρω μου συνεχίζει να είναι το ίδιο μαλάκας και να κάνει τις λαμογιές του κατηγορώντας το κράτος ταυτόχρονα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θα πρέπει να μείνω να παλέψω για μία χώρα που αυτοκαταστρέφεται από τους ντόπιους κατοίκους τις και οι λαθραίοι απλά μαζεύουν με τα καροτσάκια των σούπερ μάρκετ τα συντρίμμια της. Όσο για τους αλβανούς τις ιστορίας ως ποινή θα ήθελα να σπάγανε πέτρες μέχρι να ψόφαγαν αλλά έχουμε δημοκρατία και ίσως δηλώσει ανήλικος και πάει και αυτός παρέα με τον πακιστανό να κάνει διακοπές στην Αυλώνα.
Σχόλιο αναγνώστη απο εδώ
http://www.katohika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...