Blogger


''Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα που πρέπει το μεγάλο ΝΑΙ η το μεγάλο ΟΧΙ να πούνε''
Καβάφης


«Όταν μου πειράξουν την πατρίδα και τη θρησκεία μου, θα μιλήσω, θα’ νεργήσω κι’ ό,τι θέλουν ας μου κάνουν»
(Μακρυγιάννης)


26 Σεπ 2011

Εκτακτοεισφοροδάνεια, αλληλεγγυοδάνεια, περαιωσοδάνεια...διαλέχτε!

thumb
Της Τζένης Κ.
Ο Θεός ξεχνάει, αλλά δεν αλησμονάει… Μπορεί να μας έκατσε την εξαγριωμένη Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και τα συμπαρομαρτούντα (εντάξει, βάλαμε κι εμείς το 2009 το χεράκι μας), αλλά φρόντισε πάνω στην ώρα της ανάγκης, να αποστείλει τους εκπροσώπους του επί της
γης, τους τραπεζίτες, για να μας βγάλουνε από τη στενωπό. Οι καλοί αυτοί Σαμαρείτες οσμίζονται πάντοτε τον κίνδυνο (του αλλουνού) και καταφτάνουν με όλα τα απαραίτητα εργαλεία (φτυάρια, πελεκημένα ξύλα για την κατασκευή πρόχειρου σταυρού και χερούλια για τη μεταφορά), για να διευκολύνουν την κατάσταση. Είχε άλλωστε μουδιάσει λιγουλάκι τον τελευταίο χρόνο το καταναλωτικό κοινό κι είχε φτάσει η ώρα να του δοθεί ο κατάλληλος κλώτσος, για να ξαναφορτώσει τα πλαστικά του. Γιατί -σου λένε- να φάει όλα τα σπιτάκια το Δημόσιο… Ας προλάβουμε κι εμείς κάτι τώρα που… γυρίζει…
Μοιράζομαι λοιπόν μαζί σας την εμπειρία μου… Δεδομένου ότι έχω την τιμή να είμαι κάτοχος πιστωτικής κάρτα μέσω της οποίας εξοφλώ μηνιαίως τους λογαριασμούς του κινητού μου, η τράπεζά μου, μου απέστειλε ηλεκτρονικώς το παρακάτω γράμμα:
Τώρα η …..(επωνυμία τράπεζας), μπροστά στα πρόσφατα έκτακτα οικονομικά μέτρα, προσφέρει μια οικονομική "ανάσα" αποκλειστικά για τους πελάτες της.

Με την πιστωτική σας κάρτα …(επωνυμία κάρτας), τώρα μπορείτε να εξοφλήσετε άμεσα τις οφειλές σας προς το Ελληνικό Δημόσιο έως και σε 6 άτοκες δόσεις.

Αποπληρώστε τώρα κάθε οφειλή σας προς το Δημόσιο, όπως:
Έκτακτη Οικονομική Εισφορά
Φόρο Εισοδήματος Φυσικών Προσώπων (Φ.Ε.Φ.Π.)
Φόρο Εισοδήματος Νομικών Προσώπων (Φ.Ε.Ν.Π.)
Φόρο Μισθωτών Υπηρεσιών (Φ.Μ.Υ.)
Φόρο Προστιθέμενης Αξίας (Φ.Π.Α.)
ΕΤΑΚ
Περαίωση
και απολαύστε την προνομιακή διευκόλυνση που σας προσφέρει η (επωνυμία τράπεζας):
6 άτοκες δόσεις για όλες τις παραπάνω οφειλές. Ειδικά για την Έκτακτη Οικονομική Εισφορά, θα επωφεληθείτε και της έκπτωσης 5% του Δημοσίου επί της συνολικής οφειλής, σαν να την πληρώνατε εσείς με μετρητά.
Και μην τα μασάτε αυτά περί των ατόκων δόσεων. Οι μηχανισμοί λειτουργίας της εν λόγω πιστωτικής κάρτας -όπως και των υπόλοιπων πιστωτικών καρτών- είναι τόσο μελετημένοι, ώστε η γεωμετρική πρόοδος των χρεών να συνεχίζεται στο διηνεκές και σε χρόνο Ενεστώτα Διαρκείας. Αυτά είναι τα παράδοξα του Συστήματος. Οι μεν σε γδύνουν στριμώχνοντάς σε μεσοπρόθεσμα, οι δε φροντίζουν να σε γδύσουν μακροπρόθεσμα κι εσύ στη μέση δε γνωρίζεις σε τίνος τη σούπα να πρωτογίνεις μεζεδάκι… Ευτυχώς η κατσίκα δε μασάει πλέον ταραμά…
Κάπως έτσι (με τις διευκολύνσεις) δεν έφτασε κι η χώρα στα χάλια που έφτασε;
ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...