Blogger


''Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα που πρέπει το μεγάλο ΝΑΙ η το μεγάλο ΟΧΙ να πούνε''
Καβάφης


«Όταν μου πειράξουν την πατρίδα και τη θρησκεία μου, θα μιλήσω, θα’ νεργήσω κι’ ό,τι θέλουν ας μου κάνουν»
(Μακρυγιάννης)


30 Νοε 2010

Πρέπει επειγόντως να βρούμε μια καλή δικαιολογία


Βασικά η γενιά μας αποδείχτηκε χοντρό μαλάκες. Μας πήγαν στο ΔΝΤ μας έπεισαν ότι φταίμε και μας τιμώρησαν. Έτσι αυτοί που μας πήγαν νομιμοποιήθηκαν να μας κυβερνούν για να μας ισιώσουν
μέσω της τιμωρίας μας. Τώρα οι μισοί από αυτούς μας ισιώνουν και οι άλλοι μισοί κάνουν προετοιμασία για να μας αναλάβουν

Φοβερό. Μεγαλοφυές σαν σύλληψη και άψογη ΕΚΤΕΛΕΣΗ βγαλμένο από συνταγή οδηγιών του ΔΝΤ.

Επειδή όμως ένα σημερινό 5χρονο λίγο πριν φυγει μετανάστης θα μας ρωτήσει… η απλώς θα μας κοιτάξει με ένα υποτιμητικό ερωτηματικό με μια ματιά σαν να λέει «μα καλά πόσο μαλάκας ήσουνα ρε πατερα…»

Για αυτο πατριώτες ψαχτείτε! Πρέπει επειγόντως να βρούμε μια καλή δικαιολογία ή τέλος πάντων να κάνουμε κάτι…

Να του τάξουμε δουλειά ή να πούμε ότι το κάναμε για το καλό της ομογένειας εκεί έξω να πληθύνουν και αυτοί οι καψεροί, ή έστω να το κάνουμε βλαμμένο. Ναι το παιδί λίγο πιο βλαμμένο από εμάς, και με μια συνομωσία, ένα ιστορικό θάψιμο της ντροπής μας… ναι είναι και αυτό μια λύση.

Εγώ πάντως θα πω ότι ήμουν αυτοεξόριστος στην Ιρλανδία και ότι το πάλευα από εκεί. Θα του δείξω και δυο τρεις φωτογραφίες θολές από εκεί μές το πλήθος δεν θα φαίνομαι καλά…Κάτι θα γίνει.

live your Myth…
 http://tolimeri.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...